fredag 23 mars 2012

Bakslagsmaskinen

Snygg som Sojakorv är jag enligt Frugan! (Kan stämma)

Slut i hjärnan men inga mediciner som stör. Sömnen närmar  sig med stormsteg. En sista ensam tanke innan sömnriket återkallar mej.
Om bakslag, nederlag och felsteg inte fanns så skulle vi inte ha någon referenspunkt för kalibrering av systemet. Vi skulle tro att vi hade hittat vår gräns, vår slutdestination för utveckling och hälsa. Självbedrägeriet skulle vara ett faktum och leendet på läpparna skulle kännas stelt och falskt. Jag gör därför saker för att utmana mina gränser varje dag. Jag är lite vårdslös med min kropp och lite annat fokus i tanken för att se vad som händer när gränserna sätts på prov.. skönt för det mesta, fördjävligt ibland.. men man träffar nya människor som bemöter mej som jag förtjänar.. för det mesta! Gonatt!

Aj Va FaN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar